SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO

    65

    eobuwie.pl

    Główne zadania realizowane na stanowisku:
    • prowadzenie projektów marketingowych w środowisku e-commerce,
    • współopracowywanie działań marketingowych w Internecie i obecność w mediach społecznościowych,
    • planowanie i koordynacja kampanii promocyjnych (strategie, briefy, mediaplany, harmonogramy, realizacja),
    • obsługa systemu Digital Signage (kreacja i zarządzanie kontentem cyfrowym, administracja),
    • udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań marketingowychm,
    • tworzenie nowych rozwiązań promocyjnych wspierających sprzedaż,
    • współpraca z agencjami zewnętrznymi, grafikami, działem sprzedaży i obsługi klienta.

    Wymagania:
    • doświadczenie w marketingu e-commerce,
    • znajomość narzędzi marketingowych online,
    • biegła znajomości pakietu MS Office (Excel, Power Point),
    • mile widziana znajomość Google Analytics,
    • wysoko rozwinięta umiejętność organizacji własnej pracy,
    • nastawienie na realizację celów,
    • komunikatywność i zdolności interpersonalne,
    • zdolność analitycznego myślenia,
    • tworzenie raportów z działań ,
    • kreatywność i poczucie estetyki,
    • znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym.

    Oferujemy:
    • pracę w kreatywnym zespole dla marki o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • niepowtarzalną atmosferę pracy,
    • wpływ na rozwój znanej marki na rynku e-commerce,
    • atrakcyjne wynagrodzenie i perspektywy rozwoju zawodowego,
    • pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną.

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesyłanie CV na adres kariera@eobuwie.pl

    Aby ubiegać się o pracę wyślij nam informacje o sobie na wiktoria.lukasik@gmail.com

    PODZIEL SIĘ