SPECJALISTA ds. OBSŁUGI KLIENTA W BUTIKU INTERNETOWYM

    106
    • Obsługa klienta
    • Warszawa

    Strona WWW Qπш Robert Kupisz

    Jesteś osobą energiczną, interesujesz się modą, lubisz kontakt z ludźmi i chciałbyś pracować dla jednej z najpopularniejszych polskich marek?

    Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta w butiku internetowym

    WARSZAWA

    Zakres obowiązków:

    • kontakt z klientami podczas realizacji zamówień
    • obsługa klientów: odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne
    • nadzór nad poprawnością procesu realizacji zamówień
    • koordynacja procesu wymian i zwrotów
    • wystawianie faktur, paragonów
    • prowadzenie dokumentacji księgowej
    • wprowadzanie produktów do e-sklepu
    • tworzenie opisów oraz kontrola treści dotyczących wprowadzanych produktów
    • koordynacja stanów magazynowych
    • współpraca z butikami stacjonarnymi i działem produkcji
    • koordynacja procesu pakowania i wysyłki

    Wymagania:

    • doświadczenie na podobnym stanowisku
    • łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy
    • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Internetu
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem

    Aby ubiegać się o pracę wyślij nam informacje o sobie na krzysztof@robertkupisz.com

    PODZIEL SIĘ