SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I PARTNERÓW HANDLOWYCH

    217

    Strona WWW GOSHICO

    Rozwijamy się i poszukujemy ciekawych oraz komunikatywnych osób lubiących pracę z ludźmi.

    Jesteśmy polską firmą modową, założoną w 2007 roku. Specjalizujemy się w produkcji autorskich wzorów torebek i akcesoriów. Jesteśmy w 100 % polską marką, której projekty wykonywane są we własnej szwalni. Oferujemy produkty zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Zaufało nam wielu klientów –indywidualnych i biznesowych. Marka obecna jest także w świecie mediów i z powodzeniem poszerza krąg swoich odbiorców.

    Zakres obowiązków:

    • kompleksowa obsługa klientów w zakresie procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych
    • utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z Klientami
    • raportowanie sprzedaży

    Wymagania:

    • minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze Klienta
    • doświadczenie w branży modowej będzie dodatkowym atutem
    • znajomość przepisów dotyczących sprzedaży internetowej
    • komunikatywność
    • chęć rozwoju i dzielenia się wiedzą
    • wysoka kultura osobista
    • wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu
    • umiejętność współpracy z zespołem
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
    • znajomość systemów księgowo-magazynowych, serwisu Allegro i platformy Magento będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:

    • pracę w firmie o ogólnopolskim zasięgu, rozwijającej się na rynkach zagranicznych
    • umowę na stałe w perspektywie długoterminowej
    • satysfakcjonujące wynagrodzenie
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • atrakcyjny system wynagrodzeń
    • pracę w inspirującym otoczeniu, współtworzenie wizerunku firmy

    Aby ubiegać się o pracę wyślij nam informacje o sobie na goshico@goshico.com

    PODZIEL SIĘ