Nowa kampania projektu Polska Moda z tancerzami You Can Dance

95

Jak zachęcić konsumentów do świadomego wyboru rodzimych produktów? Połączyć szeroko pojętą miłość z tańcem! 

Projekt Polska Moda, który pomaga klientom znaleźć wysokiej jakości produkty stworzone w 100% w Polsce przedstawia nową kampanię, gdzie hasłem przewodnim jest „Znajdź swoją Miłość!”. Kampania zachęca do szukania idealnego dla siebie kroju i marki, która będzie odzwierciedlać nasze idee i wartości, nie zawiedzie nas i będzie nam długo towarzyszyć, tak jak w przypadku prawdziwej miłości. Akcje promuje film, w którym możemy zobaczyć wspaniałych tancerzy You Can Dance – Julię Adamczyk oraz Bartosza Wójcika, dzięki którym przechodzą nas ciarki, a cały klip trzyma w napięciu.

Film promuje ideę „wybieram polskie”, pokazuje doskonałe konstrukcje, ale też różnorodność stylistyczną rodzimych producentów. W spocie pojawiają się stylizacje codzienne, koktajlowe, w stylu swobodnej elegancji i stroje wieczorowe. Chcieliśmy pokazać tym samym pełen przekrój firm, które zostały wyróżnione znakiem Polska Moda – wyjaśnia Edyta Bonin-Kanikowska, koordynator projektu.

Za realizację filmu odpowiada Poznańska Wytwórnia Filmowa, a niezwykły charakter spotu zawdzięczamy Loftowym halom Międzynarodowych Targów Poznańskich. W filmie możemy zobaczyć projekty takich marek jak: mapepina, Carl Verssen, Lanieri Fashion, Sempre, KASTOR, Dorota Goldpoint, Gioiello, L’Ame de Femme i VIZARD.

W rzeczywistości szybko zmieniających się trendów i pogonią za niskimi cenami, kampania pełna emocji wzbudza kaskadę uczuć, w tym tęsknoty za 100% polską modą, która jest nie tylko często niedoceniana, ale jeszcze w pełni nie odkryta.