Nowa kampania ODIO x Pieczarkowski / The Room No 5

Kampania najnowszej kolekcji ODIO x Pieczarkowski miesza sen z jawą, bo tylko we śnie realizuje się niemożliwe. Edytorial został skonstruowany na zasadzie logiki snu. Alternatywny świat uchwycony w kadrze wydaje się być niezwykle atrakcyjny. Emanuje podskórnym napięciem, intryguje kolorystyką. Jednak dojmujące wrażenie oglądania go przez zmatowioną szybkę, sprawia, że zaczynamy się zastanawiać, czy to co widzimy, jest realne. Albo pamięć płata nam figle, albo niepostrzeżenie w utrwalone pod powiekami obrazy, wkradają się zmiany. Narracja dubluje się. Postacie – modele ustawione parami wpatrują się intensywnie w przestrzeń. Bliźniaczki w niezwykle podobnych ubraniach przywodzą na myśl zjawy z kultowego „Lśnienia” Stanleya Kubricka. Modelki pojawiają się w przejściach, na tle okien, w drzwiach, na schodach.

Ważną rolę pełnią rekwizyty. Lustra przenoszą nas w świat obrazów Velazqueza, gdzie światło wydobywa detale strojów zastygłych w bezruchu dwórek. Zarówno młode damy dworu, jak i modelki, wprowadzają do pracowni malarskiej lekką nutę dekadencji. Powagę precyzyjne ustawionej sceny przełamuje u Odio i Pieczarkowskiego nawiązanie do kiczu. Plastikowe kwiaty, baloniki, kronkowe firanki, to kolejna wolta wykonana przez śniący umysł.

Jest jeszcze jedno nawiązanie do obrazów nadwornego malarza króla Hiszpanii Filipa IV. Modelki w kampanii The Room noszą równie misternie wykonane fryzury. Postarał się o nie hair concept & styling: Sebastian Kobielski / studio Jaga Hupalo Born To Create.

PHOTO – ALEKSANDRA OZIMEK / JANEK KWIATKOWSKI

STYLIST – JAKUB PIECZARKOWSKI

HAIR CONCEPT&STYLING: SEBASTIAN KOBIELSKI /

STUDIO JAGA HUPAŁO BORN TO CREATE

MUA: ADA TOBIASZ / JOANNA WILIŃSKA

MODELS: MARY&MAGGIE/ MANGO MODELS

KACPER&OSKAR/ORANGE MODELS

SPECIAL THNX FOR:  JAGA HUPAŁO / KAROLINA MAZUREK / JOANNA WILIŃSKA /MONIKA ZIELENIEWSKA / ZBIGNIEW OLSZYNA / KUBA SZKUDLAREK

Facebook:
www.facebook.com/odiotees
www.facebook.com/jakubpieczarkowski

Instagram:
www.instagram.com/odio.pieczarkowski

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

FASHION BIZNES