Niezwykle wzruszająca kampania Macy’s na święta

Pora zacząć czas reklam świątecznych, również tych modowych. Listopad i grudzień to miesiące, w których firmy odnotowują nawet 40-50% rocznego obrotu, nic więc dziwnego, że i budżety reklamowe sięgają zenitu. Największa sieć domów handlowych Macy’s, w tym roku postawiła na minimalizm i przemyślane prezenty— w końcu to one najbardziej cieszą.

Macy’s słynie z najpiękniejszych dekoracji świątecznych i parady, która odbywa się w ostatni piątek listopada (Black Friday) tuż po Święcie Dziękczynienia. W tym roku wydarzenie uzupełni niezwykła kampania autorstwa agencji kreatywnej BBDO pod tytułem „Lighthouse”. Bohaterami filmu jest dwójka dzieci mieszkająca nad morzem. Chłopiec obserwuje dziewczynkę, która przebywa z ojcem w nieopodal mieszczącej się latarni. Postanawia nawiązać z nią kontakt poprzez kod Morse’a i światło lampy, którą dostał pod choinkę. Tym sposobem udaje mu się zaprosić obojga na kolację do siebie. Całość kończy się hasłem „The perfect gift brings people together”.

Kilka miesięcy temu Macy’s było zmuszone do zmian strategii po tym, jak ruch w galeriach handlowych spadł o kilkanaście procent. Obecny szef marketingu Rich Lenox postanowił zredukować krótkie i liczne spoty do trzech wyrazistych kampanii w sezonie bożonarodzeniowym. Efekty poznamy już za kilka miesięcy, a tymczasem dajcie się porwać do świata bajki.

 

Tagi

Newsletter

FASHION BIZNES