REKLAMA

Sprzedaż H&M osiąga dwucyfrowy wzrost wyników sprzedaży

REKLAMA

Spółka Hennes & Mauritz oznajmiła w oświadczeniu, że sprzedaż w miesiącu lipcu wzrosła aż o 16%. Marka rozwija się zdecydowanie szybciej niż w poprzednich miesiącach.

Szwedzki detalista do tej pory ujawnia tylko ogólne procentowe wyniki sprzedaży, bez podawania właściwej kwoty wzrostu lub spadku.
Dla porównania, sprzedaż w miesiącu czerwcu wzrosła o 14%, w maju i kwietniu o 10%.

W ciągu 12 miesięcy liczba sklepów powiększyła się o niemal 330 nowych lokalizacji (z 3,314 do 3,649).

Więcej szczegółów odnośnie wyników spółki powinniśmy spodziewać się 15 września. Z kolei 24 września poznamy zyski H&M za 3 kwartał.

Autor: Urszula Wiszowata

2 thoughts on “Sprzedaż H&M osiąga dwucyfrowy wzrost wyników sprzedaży”

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

H&M

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES