Najpiękniejsze witryny Louis Vuitton

REKLAMA

Nie będzie przesadą powiedzieć, że Louis Vuitton ma najpiękniejsze witryny świata. To czysta sztuka, delikatność i przewrotność, a także pełna dumy praca rzemieślników i projektantów. Wybraliśmy pięć najbardziej zachwycających witryn od LV. Zobaczcie sami.

źródło: thebwd.com
źródło: thebwd.com

01. Red&White Hot Air Balloons – witryna ta nawiązywała do krótkiego filmu L’invitation au Voyage, który swój tytuł zapewne wziął z wiersza Charlesa Baudelaire’a, francuskiego poety zaliczanego do grona poetów przeklętych. To nie pierwszy raz, kiedy w witrynie LV pojawiają się balony, wcześniej miały swój debiut w 2011 roku.


źródło: thebwd.com
źródło: thebwd.com

02. The Goose Game – Louis Vuitton zamienił starą, klasyczną planszówkę The Goose Game w prawdziwe, świąteczne dzieło sztuki. Zamiast standardowych reniferów – prezenty wiezie zaprzęg tytułowych gęsi. Oczywiście jednym z podarków jest torebka LV.


thebwd com 3

03. Natural History – witryna została stworzona w Champs Elysées Maison w Paryżu, a towarzyszyły jej piękne i ręcznie wykonane złote dinozaury. To duży ukłon w stronę historii. Złote kości gadów towarzyszyły kolekcji Pre-Fall/Winter 2013-2014. Witryna została zainspirowana przez wystawę w Natural History Museum w Paryżu. W sumie zaprezentowano aż 7 złotych dinozaurów.

thebwd com 3 athebwd com 3 bthebwd com 3 c


thebwd com 4
źródło: thebwd.com

04. Floating Papers – najciekawszym elementem wystawy jest to, że papierowe kartki stworzone są z metalu. Stanowią one idealną podporę na akcesoria od LV. U dołu witryny znajduje się złota maszyna do pisania stworzona przez Kasbah Mod. Wśród jej przycisków znajdują się symbole LV.

thebwd com 4 athebwd com 4 b


źródło: thebwd.com
źródło: thebwd.com

05. Fantasy Window (with Sofia Coppola) – ręcznie rzeźbione jelenie, odlewane ręcznie czereśnie i kolorowe balony – tak podsumować można niesamowitą witrynę, prezentującą kolekcję SPRING/SUMMER 2014 we współpracy z Sofią Coppolą. To piękny, baśniowy świat z niespotykaną kolorystyką.

Autor: Joanna Porayska

Newsletter

FASHION BIZNES