REKLAMA

Najlepsze wrześniowe okładki magazynów 2016

REKLAMA

Na ten miesiąc branża mody czeka cały rok. To właśnie wtedy magazyny przeżywają swój największy boom w ciągu 12 miesięcy, na który często pracują przez niemal cały rok.  

Jeśli oglądaliście kultowy już dokument The September Issue z Anną Wintour i Grace Coddington w rolach głównych, doskonale wiecie, że wrześniowy numer magazynu jest największy i najbardziej wpływowy. To do wydania tego numeru pracownicy wszystkich redakcji na świecie przygotowują się najdłużej i najciężej, co wcale nie oznacza, że pozostałe 11 miesięcy to dla nich słodkie lenistwo.

Co sprawia, że to właśnie wrześniowa okładka przyciąga uwagę i wzrok aż tylu ludzi? Faktem jest, że jesienne wydanie jest zdecydowanie bardziej wpływowe niż to wiosenne. Wrzesień to dla wielu czas rozpoczynania nowego rozdziału w życiu i uporządkowywania sobie dotychczasowych obowiązków. To również czas, kiedy letnie sukienki chowamy na dno szafy i organizujemy garderobę na kolejny sezon.

Wrześniowe wydania magazynów są zdecydowanie obszerniejsze głównie z powodu ogromnej liczby reklam, które się w nich umieszcza. Marki publikują swoje zdjęcia wizerunkowe, ponieważ doskonale wiedzą o tym, jaki wpływ na konsumenta wywiera cały numer. To także kolejna szansa na pokazanie siebie i swojej idei kolejnym odbiorcom.

Biorąc pod uwagę powyższe argumenty, nie dziwi fakt, że “ozdobą” całego wydania jest okładka, a w zasadzie osoba, która na niej jest. Bez względu na to, czy jest to topmodelka, czy jedna z najlepiej zarabiających aktorek, musi to być kobieta wyrazista, a jej zdjęcie po prostu – ma sprzedawać. Doskonały kadr, idealnie dobrana fryzura i outfit to nie wszystko – gospodyni okładki musi mieć w sobie to COŚ. Właśnie dlatego pasjonaci mody na całym świecie intensywnie oczekują informacji, kto tym razem zagości na okładce nowego “Vogue’a”, “Elle” czy “Harper’s Bazaar”. Biorąc pod uwagę ikoniczność wrześniowego numeru, możliwość pojawienia się na jego okładce i współpracy z najlepszymi profesjonalistami w branży jest to po prostu zaszczytem. Z drugiej strony modowe biblie doskonale wiedzą co robią, angażując najpopularniejsze modelki czy aktorki, w które wpatrzone są oczy miliony kobiet i mężczyzn na całym globie i które swoją osobowością oraz wyglądem inspirują, a także niewątpliwie zachęcają do kupna magazynu.

Jak wypadły kobiety, które zagościły na tegorocznych okładkach najpopularniejszych pism w Polsce i na świecie? Przekonajcie się sami.

Autor: Joanna Dederko

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES