„To nie jest najlepsza reklama”. Jak Player+ zawładnął sercami Millenialsów

Ten moment, kiedy zamarzasz, zatrzymujesz wszystko, bo nagle leci klip, który wciąga Cię niczym viral i już nie możesz wyrzucić go z głowy. Reklama Player.pl jest wszystkim tym, czego dziś oczekuje Millenials: jest oryginalna, głosi hasła, z którymi utożsami się niejeden trzydziestolatek i porywa muzyką. No właśnie, czy ten spot byłby tak interesujący gdyby nie ścieżka dźwiękowa?

Flume&Kucka to autorzy kawałka, który obejrzało już ponad 3 miliony widzów na YouTube. Sam Flume, czyli Harley Edward Streten, muzyk, producent i DJ, to jeden z nielicznych artystów, który pomimo swojej popularności pozostał wierny scenie undergroudowej, a z roku na rok tworzy jeszcze kreatywniejszą muzykę.

Player.pl i Flume to duet doskonały? W spocie reklamowym na pewno. Choć licznie wyświetlana, nie może się znudzić. Jeśli jednak interesuje Was tylko muzyka, mamy coś dla Was.

W jesiennej ramówce cała Polska świętowała 20-lecie stacji tym utworem:

https://youtu.be/ISOy2th-2yI

Jak powstawał ten spot?

Making of…

https://www.youtube.com/watch?v=dJ3kwlgvin8

Newsletter

FASHION BIZNES