REKLAMA

Najchętniej obserwowane marki modowe na portalach społecznościowych

REKLAMA

Jednym ze wskaźników popularności marki jest ilość obserwatorów na portalach społecznościowych. Oczywiście liczba osób, która followuje daną markę nie jest jednoznaczna z jakością relacji odbiorca-marka, jednak jest to pewien wyznacznik jej charakteru.

Na koniec tego roku Portal Brand24.pl, zajmujący się monitorowaniem i analizą mediów, przedstawił najbardziej popularne światowe marki na największych portalach społecznościowych – Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Można śmiało powiedzieć, że branża modowa wyjątkowo mocno opiera się na relacjach z klientem w mediach społecznościowych. Obraz i kontent potrafią nas absolutnie zaczarować. Które marki robią to najlepiej?

Twitter

W pierwszej piątce obserwowanych marek na Twitterze znalazły się między innymi:

Chanel twitter

Victoria's secret Twitter

Facebook

Nike Football Facebook

Instagram

 Nike Instagram

Victoria's Secret InstagramNike footbal Instagram

Jesteście ciekawi, które brandy spoza branży modowej znalazły się w pierwszej piątce na Twitterze, Facebooku i Instagramie? Zapraszamy na Brand24.pl.

Autor: Urszula Wiszowata

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES