REKLAMA

Na czym polega sprzedaż na Facebooku?

REKLAMA

Facebook jest w trakcie testowania nowego narzędzia e-commerce, które ma ułatwić użytkownikom zakupy przez portal społecznościowy. Narzędzie ma być odpowiedzią na zbyt długi czas ładowania się tradycyjnych stron, co według badań denerwuje użytkowników i wpływa na częstotliwość dokonywania transakcji ostatecznego zakupu. Nowe narzędzie Canvas ma pomóc w szybszym ładowaniu stron. Przy okazji pozwoli na całościowe zaprezentowanie produktu (ze szczególnym uwzględnieniem możliwości urządzeń mobilnych), umożliwi przejrzenie kilku różnych produktów naraz, ułatwi również doprowadzenie transakcji do końca. Klikanie w kolejne produkty nie “wyrzuci” użytkownika z Facebooka.

Fot. Facebook
Fot. Facebook

Na swoich stronach Facebook zamierza również stworzyć nową zakładkę “Shop”. Będzie grupowała fanpages marek, które będą chciały bezpośrednio przez Facebook udostępniać swoje sklepy online.

Projekt ma charakter testowy, na razie działa w USA.

mat. prasowe

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Facebook

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES