REKLAMA

Monnari inwestuje w technologię i wygrywa

REKLAMA

Około dwóch lat temu sieć Monnari postawiła na rozwój technologiczny i przeniesienie swojego systemu E-commerce na oprogramowanie i-systems, co w dłuższej perspektywie zaowocowało zyskaniem przewagi nad konkurencją.

Od czasu wdrożenia oprogramowania przeszło ono niemałą ewolucję, która pozwoliła na uzyskanie ostatecznego kształtu systemu. Prace na różnych poziomach polegały m.in. na przeniesieniu projektu na oprogamowanie i-systems, zwiększeniu wydajności serwerów, czy też integracji ze Strefą Marek Allegro. W pełni responsywny layout odpowiada na potrzeby klienta i pozwala na wygodne użytkowanie, bez względu na wykorzystywane urządzenie. Odpowiednie rozwiązania technologiczne wpłynęły na szybkość i sprawność funkcjonowania systemu, dzięki czemu korzystanie z niego nie sprawia użytkownikowi trudności i nie zajmuje więcej czasu, niż by to było konieczne.

Zbalansowane połączeniu marketingu w sieci i w rzeczywistości pozwoliło marce Monnari na ugruntowanie swojej pozycji na rynku i stworzyło jej, nieskończone wręcz, możliwości promocji i dotarcia do klienta. Platforma jest zaprojektowana tak, aby jak najbardziej uprościć i uprzyjemnić użytkownikowi doświadczenie zakupowe i sprawić, że z chęcią będzie do niego powracał.

Autor: Kasia Michalik

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES