Monika Kapłan

Monika Kapłan po kilku latach przerwy wraca do LPP

Monika Kapłan z początkiem maja objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu w marce Reserved.

LPP jest największą spółką odzieżową w krajach CEE (18 państw Europy Środkowowschodniej). Dla marketera z branży fashion to największe zawodowe wyzwanie – mówi Monika. To nie jest debiut Kapłan w spółce. W latach 2007-2012 Monika była odpowiedzialna za strategię takich marek Reserved, Cropp, House i Mohito. Następnie rozwijała własną agencję Pink Cigarette i kreowała strategię dla innych polskich brandów. Na pytanie o powrót do LPP, Monika odpowiada: Dotychczasowa moja praca skupiała się głównie na marketingu lokalnym. Mam wrażenie, że polski rynek mody znam już bardzo dobrze, powoli brakowało mi kolejnych poważnych wyzwań, w których mogłabym rozwijać swoje kompetencje. Współtworzenie marki w kontekście zagranicy jest dla mnie naturalnym krokiem w karierze, konkurowanie ze światowi graczami na wymagających rynkach jest fascynującym projektem!

Jako dyrektor marketingu Reserved będzie odpowiedzialna za marketing globalny w 19 krajach, w których obecne są marki LPP oraz projekt strategiczny: wprowadzenie marki na rynek brytyjski. Przypomnijmy, że już za chwilę otwiera się pierwszy sklep na Oxford Street w Londynie (wrzesień 2017). Monika Kapłan zajmie się również strategią marki Reserved oraz odświeżeniem jej wizerunku.

Autor: Ula Wiszowata

>>> Czytaj również: WYWIAD „Do biznesu modowego można się dostać różnymi drogami” Rozmawiamy z Gosią Leitner

Newsletter

FASHION BIZNES