REKLAMA

MARKETING: Te nogi sprzedadzą każde rajstopy. Anna Lewandowska dla CALZEDONIA

REKLAMA
REKLAMA

Anna Lewandowska została twarzą najnowszej kampanii marki Calzedonia. Projekt pod tytułem Made in Italy odnosi się do specjalnej linii rajstop premium. W tym wypadku trudno powiedzieć kto kogo czyni bardziej atrakcyjnym: produkt Anne Lewandowską czy Anna Lewandowska markę Calzedonia.

Linia Made in Italy składa się z 8 różnych modeli rajstop. Do ich stworzenia zostały użyte specjalne, innowacyjne włókna. Wyszczuplenie, poprawa krążenia, podniesione pośladki czy większa odporność na uszkodzenia to tylko kilka z wielu innowacji – czytamy w informacji prasowej. Co prawda Anna Lewandowska raczej nie potrzebuje takich upiększeń, niemniej jednak produkt bez wątpienia prezentuje się pięknie na nogach jednej z najbardziej wysportowanych kobiet w Polsce. Kupilibyście?

calzedonia_madeinitaly_annalewandowska__4__600x900
fot. Marta Wojtal

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES