Konkurs H&M. Wygraj kurs CSR na Uczelni Łazarskiego!

691
Kolekcja H&M, mat. prasowe

W dniach 12-13 oraz 26-27 maja odbędzie się szkolenie CSR – Budowanie przyszłości w modzie, którego organizatorami są: Fashion Biznes oraz Uczelnia Łazarskiego w Warszawie. Marka H&M od lat stara się wprowadzać zmiany w branży i popularyzować ideę mody zrównoważonej, dlatego razem postanowiliśmy umożliwić wybranej osobie wzięcie udziału w kursie. 

Program dedykowany jest osobom, które chcą zmieniać rzeczywistość w pracy na lepszą i bardziej odpowiedzialną. To jedyny taki program edukacyjny w Polsce: pełen inspiracji i osobowości, które zarażają swoją pasją innych. Jak kreatywna współpraca, szacunek do drugiego człowieka i środowiska wyrażone są w działaniach marek i współpracy z trzecim sektorem? Zajęcia mają wymiar nie tylko teoretyczny, ale i praktyczny. Grupa zakończy zajęcia wspólnym projektem.

>>> Przeczytaj również: H&M organizuje w Warszawie duże wydarzenie o odpowiedzialnej modzie

Studenci, pracując razem, odkryją swoje umiejętności, ale i blokady kierujące nimi przy dokonywaniu wyborów. Program jest przemyślany i budowany przez profesjonalistów. Kurs trwa 32 godziny i poruszymy na nim takie zagadnienia jak: gospodarka obiegu zamkniętego, zarządzanie łańcuchami dostaw, wymiar społeczny i środowiskowy firmy. Przyjrzymy się też raportom oraz poznamy metody nauczania typu design thinking. Wiedzę przekażą profesjonaliści, którzy od lat zajmują się modą odpowiedzialną, w tym: Aleksandra Bąkowska, Marta Karwacka, Anna Miazga.

Co zrobić, aby wygrać kurs? Wystarczy, że w kreatywny sposób opowiesz o tym, jak dbasz o środowisko. Może być to praca pisemna, ilustracja, grafika. Od Ciebie zależy, w jakiej formie przedstawisz swój pomysł. Zwycięzców wyłonią przedstawiciele H&M oraz Uczelni Łazarskigo. Zgłoszenia wysyłajcie na adres: kontakt@fashionbiznes.pl do 16 kwietnia. Więcej o kursie TUTAJ. Powodzenia!

PODZIEL SIĘ