Koszule z logo firmowym – na co zwrócić uwagę, aby służyły jak najlepiej?

Koszule firmowe – jak wybrać materiał?

Na jakości nigdy nie warto oszczędzać, a w przypadku odzieży pracowniczej wyznacza ją przede wszystkim materiał. Wysokogatunkowe tkaniny prezentują się schludnie zarówno na początku, jak i na końcu zmiany, a ponadto zachowują swoje właściwości przez długi czas, dlatego konieczność wymiany odzieży pracowniczej zachodzi znacznie rzadziej. Aby jak najlepiej spełnić Państwa oczekiwania w tym zakresie, przygotowaliśmy szeroką ofertę koszul firmowych z segmentu premium.

Bawełniane koszule z materiału typu non-iron nie wymagają prasowania: dzięki temu pracownicy potrzebują mniej czasu na przygotowanie odzieży, a w trakcie pracy nie muszą martwić się o nieestetyczne zagniecenia. Materiały non-iron świetnie sprawdzają się także na stanowiskach wymagających częstych delegacji czy przejazdów po mieście – koszula tego typu wygląda świeżo i schludnie także po odpięciu pasa bezpieczeństwa czy wyjęciu z walizki.

Materiał koszul dla pracowników gastronomii

Kwestia wyboru materiału odgrywa szczególnie dużą rolę w branży gastronomicznej. Koszula z logo firmowym jest tu klasycznym elementem uniformu, w wielu lokalach wręcz niemożliwym do zastąpienia. Z drugiej strony, na koszulach barmanów i kelnerów niemal codziennie lądują plamy, a zwykłe tkaniny przegrywają w konkurencji z częstym praniem. Z tego względu najlepszym wyborem są gastronomiczne koszule z trwałych materiałów syntetycznych (polibawełna, poliester), łatwe w pielęgnacji, odporne na zabrudzenia i uszkodzenia mechaniczne.

Koszule dobrane na miarę

Równie ważną kwestią jest dopasowanie odzieży firmowej. Noszenie zbyt ciasnej koszuli – choćby wykonanej z najlepszego materiału – często skutkuje rozchodzeniem się szwów i odskakiwaniem napiętych guzików. Odstające poły koszul zbyt dużych przeszkadzają w pracy, łatwiej gniotą się i brudzą; całość pozostawia więc wiele do życzenia, jeśli chodzi o estetykę i komfort użytkowania.

Rozmiarówki poszczególnych producentów różnią się między sobą. Aby uniknąć pomyłek, zwłaszcza przy dużych zamówieniach warto więc zlecić na początek przygotowanie próbnego zestawu modeli w różnych rozmiarach i zaprosić pracowników na przymiarkę.

Metody znakowania koszul firmowych

Wybrane koszule należy jeszcze oznakować, stosując w tym celu najlepszą z kilku dostępnych technik. Haftowane logo na koszuli firmowej prezentuje się elegancko i nobliwie – zwłaszcza, jeśli wykonamy je na materiale typu premium. Hafty nie niszczą się pod wpływem prania i prasowania. Wykorzystanie nowoczesnych maszyn i mocnych nici gwarantuje nieskazitelny wygląd emblematu, bez nierówności i wystających nitek.

Technika haftu ma właściwie tylko jeden, lecz niekiedy bardzo istotny mankament: nie nadaje się do wykonania skomplikowanych logotypów – drobne elementy znaku stałyby się wówczas nieczytelne. Najlepszym rozwiązaniem będzie tu sitodruk. Logo naniesione w ten sposób „wtapia się” w strukturę materiału, dlatego też zachowa ostrość i głębię barw nawet przy częstym noszeniu i praniu koszuli firmowej.

Zadbaj o pełen profesjonalizm w Twojej firmie – zdecyduj się na koszule z haftem,
nadrukiem lub inne elementy stroju, które ułatwią identyfikowanie Twoich pracowników!

Więcej, czyli wydajniej

Każdy pracownik ma przynajmniej kilka 8-godzinnych zmian w tygodniu, a im bardziej napięty grafik, tym szybsze zużycie firmowej odzieży – tym bardziej, że koszulę firmową z logo należy uprać po każdym założeniu. Z tego względu warto wyposażyć członków zespołu w kilka koszul na zmianę. Im więcej sztuk, tym rzadziej będzie prana i noszona każda z nich; w efekcie cały zestaw wystarczy naprawdę na długo.

Jak pielęgnować koszule firmowe z logo?

Prawidłowe pranie i suszenie koszul z firmowym emblematem przedłuża ich życie przynajmniej o kilka miesięcy, dlatego warto zapoznać się ze wskazówkami na metce i regularnie się do nich stosować. W razie wątpliwości najlepiej kierować się uniwersalnymi zasadami pielęgnacji bawełny – najpopularniejszego materiału koszul firmowych. Przy praniu ubrań wykonanych w 100% z bawełny można pozwolić sobie na wyższą temperaturę wody. Jeśli materiał zawiera dodatek syntetycznych włókien (elastan, wiskoza, poliester), nie należy przekraczać 40ºC.

Sposób pielęgnacji koszul z logo dostosowujemy także do rodzaju znakowania. Emblematy wykonane techniką haftu lub sitodruku świetnie znoszą pranie w wysokich temperaturach; inne metody, jak np. druk cyfrowy, wymagają prania w 30-40ºC. Jeśli koszula z logo firmowym wymaga prasowania, przed jego rozpoczęciem warto wywinąć ubranie na lewą stronę.

Artykuł przygotowany we współpracy z klientem.

Tagi

Newsletter

FASHION BIZNES