Kolaboracja fundacji Omeny Mensah i platformy Mustache zaowocowała kolekcją 

T-shirtów, sukienek i toreb z wizerunkami dzieci ulicy z Ghany. Grafiki na ubraniach to dzieło dwóch zdolnych ilustratorek – Olki Ossadzińskiej oraz Eleny Ciupriny. Cel jest szczytny – dochód ze sprzedaży zasili budowę szkoły w Ghanie. Jeśli jesteście ciekawi kolekcji koniecznie zajrzyjcie na portal Mustache.

W Oranżerii Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie odbył się pokaz mody promujący kolekcję stworzoną przez Omenaa Foundation, gdzie w roli modeli wystąpiło wiele znanych postaci, takich jak Natasza Urbańska z córką czy Paulina Krupińska, nie zapominając też o samej Omenie Mensah z córką Vanessą. Podczas pokazu zaprezentowane zostały też ubrania marek MUSES, DAP i MUQI, a przy dopełnieniu stylizacji pomogły marki BARTEK i LOFT37.

Sprzedaż ubrań nie jest jedynym sposobem na zbiórkę potrzebnych środków. Po pokazie dzieci wzięły udział w zajęciach artystycznych, na których wykorzystane zostały farby Termo Organika z linii Omenaa Kolor, których dochód ze sprzedaży jest również przekazany na cele fundacji.  Schodząc z tematu mody, Omena Foundation wraz z producentem lemoniady John Lemon przygotowali specjalną edycję napoju z wizerunkami podopiecznych fundacji. Napoje z tej edycji dostępne będą w sprzedaży od początku lipca.

Fot. mat. prasowe
Fot. mat. prasowe

Newsletter

FASHION BIZNES