Kiedy moda spotyka technologię. Bizuu x Braun

Technologia od zawsze niejako kształtowała modę pod względem nowych rozwiązań w ramach doskonalenia produkcji materiałów, detali czy samego procesu projektowania. Marka BIZUU oraz producent m.in. żelazek parowych Braun udowadniają, że moda i technologia wzajemnie się przyciągają tworząc parę doskonałą.

Wczoraj odbyło się spotkanie, na którym nie tylko wspomniano o nowościach modowych i technologicznych, jakie zostały przygotowane dla klientów, ale przede wszystkim poruszono kwestie praktyczne związane z wartością technologii dla mody. Jesteśmy zachwycone możliwością wysłuchania opinii specjalistów, w tym dr inż. Marzanny Lesiakowskiej-Jabłońskiej z ViaMODA na temat obchodzenia się z różnymi materiałami. Prorektor ViaMODA zaznacza, że konserwacja odzieży jest ważnym zabiegiem podtrzymującym walory estetyczne tych wyrobów. Żyjemy szybko i nie mamy ochoty, żeby poświęcać czas na żmudne zabiegi pielęgnacyjne. Postęp technologiczny w urządzeniach wykorzystywanych przez nas w domu do prania i prasowania odzieży umożliwia nam wygodne, szybkie i ekonomiczne pielęgnowanie dużej części naszej garderoby w domu. Nie ukrywamy, że techniczna strona mody jest rzadko omawiana, dlatego ta wiedza cieszy nas jeszcze bardziej.

Fot. mat. prasowe
Fot. mat. prasowe

Połączenie sił przez dwie marki pozwala dłużej cieszyć się dobrej jakości ubraniami. Jakub Gawroński, dyrektor marketingu Braun, wyraźnie podkreślił, że współpraca nie jest przypadkowa: projektantki stawiają na najwyższą jakość, używając wyjątkowych tkanin. Dlatego wiem, że będą w stanie w pełni wykorzystać możliwości naszych stacji parowych. Tego samego zdania są projektantki BIZUU, Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, którym zależy na zadowoleniu swoich klientek oraz możliwości cieszenia się ubraniami BIZUU jak najdłużej.

Fot. mat. prasowe
Fot. mat. prasowe

Braun stał się oficjalnym partnerem pokazu BIZUU 2016/2017, a od listopada 2016 roku wszystkie salony BIZUU zostały wyposażone w stacje parowe Braun, które ułatwiają codzienną pracę i dbanie o tkaniny.

Szukanie nowych sposobów, aby konsumenci byli w pełni zadowoleni oraz nadążanie za zmieniającymi się trendami i potrzebami klientów sprawia, że jeszcze bardziej cenimy daną markę. Innowacyjność i otwartość na wymagania konsumentów są nie tylko modne – są kluczem do sukcesu.

Autor: Monika Szabelska

Newsletter

FASHION BIZNES