Choć jeszcze nikt jej nie widział, już wiadomo, że kolekcja Virgil Abloh x IKEA będzie hitem

REKLAMA

W czerwcu 2017 r. IKEA ogłosiła współpracę z Virgilem Ablohem. Niewiele informacji oraz projektów “wyciekło” do sieci i fani projektanta musieli czekać na bardziej szczegółowe informacje.

Zdjęcia Abloha z nowym prototypem słynnej torby Frakta, tym razem w odcieniu beżowym, a nie niebieskim oraz zdjęcia dywanów z hasłami: “Keep Off” i “Blue” to wszystko, co widzieliśmy. Ma się to zmienić 30 kwietnia. IKEA ogłosiła bowiem, że będzie transmitować rozmowę z projektantem TUTAJ. Ma on opowiedzieć o tworzeniu produktów i być może uchyli też rąbka tajemnicy pokazując je. Post z tą wiadomością na Instagramie zdobył mnóstwo polubień, widać więc, że rzesza ludzi czeka z niecierpliwością na tę kolekcję.  Od samego początku marka komunikuje, że linia kierowana jest przede wszystkim do osób młodych, które po raz pierwszy będą urządzać swoje cztery kąty. 

>>> Przeczytaj również: IKEA i OFF-WHITE pomagają millenialsom urządzić pierwsze mieszkanie

 Pomimo tego, że Abloh jest ostatnio jednym z najbardziej zapracowanych ludzi w branży, projektant chętnie przyjął propozycję współpracy z IKEĄ. Jesteśmy w momencie, w którym IKEA przekracza granice. […] Współpraca ta pozwoliła mi wyrazić moją opinię na temat klasyki – jest unikatowa, i tak samo w estetyce Off-White, jak i IKEI – o współpracy mówi projektant. 

Co zobaczymy podczas streamingu, dokładnie nie wiemy. Jednak sądząc po zainteresowaniu, kolekcja okaże się sprzedażowym hitem.

Newsletter

FASHION BIZNES