REKLAMA

Idzie nowe w Reporter Young!

REKLAMA

W sezonie jesienno-zimowym Reporter Young zmienia swoją komunikację i stawia na ubrania inspirowane stylem światowych ulic. W kolekcji pojawiły się ubrania w stylu rebel, street i freak

Obecnie sieć Reporter Young to prawie 120 sklepów w całej Polsce i plany na dużo więcej, bowiem w najbliższych latach planowane są otwarcia 20 sklepów rocznie. Właścicielem jest firma TWA Retail, która na rynku odzieżowym działa od blisko 20 lat.

W tym roku Reporter Young postanowił z impetem wkroczyć w świat streetwearu. Nowa kolekcja, stylistyka kampanii wizerunkowej, kreacja lookbooka, a także szereg zmian w komunikacji sprawiają, że marka staje się interesująca dla odbiorców i zachęca do dalszego obserwowania.

Do tej pory marka Reporter Young nie prowadziła intensywnych działań w mediach społecznościowych, ale wraz z wejściem w życie nowej strategii, pewnym krokiem wkroczyła w świat Facebooka i Instagrama, planując przy tym uruchomienie Snapchata – medium, które do tej pory przyciągnęło uwagę milionów nastolatków na całym świecie.

Dlaczego warto obserwować markę?

Reporter Young zmienia o 180 stopni sposób swojej komunikacji. Chce dotrzeć nie tylko do rodziców, ale również bezpośrednio do swoich konsumentów – dzieciaków i nastolatków w wieku 7-16 lat. Firma doskonale zdaje sobie sprawę z ogromnych wymagań młodych ludzi każdego dnia inspirujących się streetstylem, gwiazdami światowego formatu i tym, co akurat w ich grupie jest na topie. Właśnie dlatego Reporter Young skupia się na dojrzalszym contencie, co wcale nie oznacza odejścia od młodzieżowego poczucia humoru, luzu czy charakterystycznej dla tej grupy wiekowej nonszalancji.

Esencja marki nawiązuje do słynnego cytatu Oscara Wilde’a: Bądź sobą. Wszyscy inni są już zajęci, który doskonale obrazuje kierunek, w jakim chce iść marka. Reporter Young już w tym sezonie prezentuje taką kolekcję, w której każdy dzieciak odnajdzie swój styl, ale również siebie samego – bez konieczności powielania trendów, które noszą już wszyscy. Właśnie dlatego projekty podzielone zostały na trzy linie: rebel, freak i street, w których każdy znajdzie coś dla siebie i wyróżni się z tłumu tak samo wyglądających nastolatków.

Reporter Young, Fot. Ania Ciupryk / Fashion Color
Reporter Young, Fot. Ania Ciupryk / Fashion Color

W Reporter Young jest miejsce zarówno dla zbuntowanych, inspirujących się kulturą uliczną
i klimatami hip-hopu młodych ludzi, jak i tych, którzy czują się zakorzenieni w słonecznym Los Angeles, gdzie panuje kult ciała i sportu, a społeczeństwo przepełnione jest pozytywną energią. Nie zabrakło również miejsca dla dzieciaków, opierających swój styl na popkulturze, chwilowych zajawkach, fascynacji mediami społecznościowymi i światem online.

Ze swoją kolekcją na sezon jesień-zima 2016, marka dociera do młodych ludzi w specyficznym dla nich momencie życia – okresie między dzieciństwem a dorosłością, kiedy kształtuje się ich osobowość. To dzieciaki, które z jednej strony charakteryzuje duża potrzeba niezależności od rodziców, a z drugiej chęć przynależności do grupy rówieśników wyrażana przez strój, wygląd i sposób zachowania się.

Moda dla młodych indywidualistów 

W jesienno-zimowej kolekcji Reporter Young dominują trzy linie – rebel, street oraz freak. Rebel to biało-czarne zestawienia ubrań, inspirowane azjatyckimi ulicami. Na szczególną uwagę zasługują chłopięce bluzy oraz koszulki z asymetrycznymi zamkami, t-shirty
z nadrukami, a także pojawiający się motyw błyskawicy.

Linia freak obfituje w zabawne nadruki, hasła oraz mocne, kontrastujące ze sobą kolory. W kolekcji nie zabrakło również inspiracji najgorętszymi trendami sezonu. Wśród propozycji dla dziewczyn króluje dzianinowa sukienka oraz dżinsy z zabawnymi naszywkami, bluzki z motywem ust, a także koszulki z hasłami „Good luck babe” czy „Hello Friday”. Z kolei street to ukoronowanie mody ulicznej – młodzieńczej, pewnej siebie i inspirującej.

Autorem zdjęć najnowszej kampanii Reporter Young jest Ania Ciupryk, natomiast za koncepcję artystyczną i stylizacje odpowiada Agnieszka Waldowska z Reporter Young. W sesji wystąpiły finalistki dwóch pierwszych edycji programu Mali Giganci – Angele Villanueva oraz Monika Urbanowicz.

Zdjęcia: Ania Ciupryk / Fashion Color

Koncepcja artystyczna i stylizacje: Agnieszka Waldowska / Reporter Young

Hair & make up: Marta Dukat, Anna Słowińska, Anna Warot

Modele: Agnieszka, Angele, Monika, Ola, Wiktoria, Alan, Daniel, Kuba, Marcin

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES