Grupa HubStyle zanotowała prawie czterokrotny wzrost sprzedaży odzieży w czerwcu

Przychody grupy HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych, takich jak: Sugarfree, Emente, Cardiobunny, Freakylicks czy Kragelman, w czerwcu w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 1311 tys. zł – oznacza to prawie czterokrotny wzrost w ujęciu rok do roku. 

Grupa HubStyle SA posiada dwa segmenty: modowy i e-commerce’owy. Segment modowy, w którego skład wchodzą wyżej wymienione firmy, zanotował wzrost o około 270 proc., w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, oraz 23 proc. względem maja 2016 r. Dużą zasługą sukcesu jest zawiązanie współpracy z blogerkami. Spółka Nokaut, która jest dostawcą kontentu e-commerce’owego zanotowała przychody w wysokości 656 tys. zł, czyli na tym samym poziomie co rok wcześniej.

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle wyniosły około 1 966 tys. zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 93%.

Osiągnięty poziom sprzedaży pokazuje, że realizujemy przyjętą strategię. Cieszy nas, że sprzedaż w czerwcu odbywała się na wysokiej marży, co pokazuje atrakcyjność naszych produktów – powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. Największy udział we wzroście ma nasza najbardziej dojrzała marka, czyli Sugarfree, ale również nasze nowe koncepty poprawiają swoje wyniki – dodała.

Autor: Urszula Wiszowata

 

Newsletter

FASHION BIZNES