Grupa Estée Lauder poszerza swoje portfolio i kupuje kolejną markę

241
Fot. Too Faced

Technologicznie zaawansowana i nowatorska firma Estée Lauder kochana za luksusowe kosmetyki i niezwykłą jakość kontynuuje rozwój swojego imperium. W poniedziałek ogłoszono, że marka nabędzie firmę kosmetyczną Too Faced za 1,45 miliarda dolarów.

Firma Too Faced, która w tym roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 240 milionów dolarów ma za zadanie wesprzeć Estée Lauder i pomóc rozszerzyć zasięg marki na rynku e-commerce. Ponadto firma założona przez Jerroda Blandino oraz Jeremy’ego Johnsona ma skierować luksusową markę ku młodszym konsumentom, którzy kochają Too Faced głównie za rozsławioną maskarę Better Than Sex.

Założyciele Too Faced zapewniają, że fuzja nie wpłynie na ich wartości, nadal będą mocno zaangażowani w życie marki oraz będą dbać, aby ich produkty nie były testowane na zwierzętach.

Transakcja Estée Lauder z Too Faced jest kolejną w tym roku, zwiększając tym samym liczbę fuzji w branży. Przypomnijmy, że firma Coty Inc. nabyła w bieżącym roku ponad 40 marek kosmetycznych, a Revlon Inc. w czerwcu postanowiło nabyć Elizabeth Arden Inc. za 419 milionów dolarów.

Autor: Monika Szabelska

PODZIEL SIĘ