Fundacja Marc O’Polo nagradza najkreatywniejsze start-upy

92

Fundacja Marc O’Polo została założona w 2009 roku. Popiera ona aktywne wspieranie wielu projektów, od działań charytatywnych, aż po sztukę. Jednym z nich jest DO School. Jest to szkoła tworząca programy mające na celu wsparcie ludzi oraz firm, poprzez pomoc w realizowaniu ich innowacyjnych pomysłów. Dedykowana jest osobom, które podzielają opinię założycieli Marc O’Polo, że śmiałe pomysły w biznesie mody to wyznacznik sukcesu. 

Wiara w takie wartości jak zrównoważony rozwój czy innowacyjność zainspirowała młodych przedsiębiorców z 20 krajów do zgłoszenia się w ramach programu DO Camp. Finalnie 18 osób zostało zaproszonych do współpracy przy swoich projektach.

Źródło: materiały prasowe

17 lutego wszyscy uczestnicy mogli zaprezentować swoje kreatywne pomysły przed szerszą publicznością. Triumfalne pierwsze miejsce zdobyła Nina Hackenbroich – 25-letnia studentka z Niemiec, która przedstawiła swój pomysł na biustonosz, który uwzględnia indywidualność każdego ciała i sam dopasowuje się do sylwetki.

Drugie miejsce – ex aequo, zajęli: Simon Delmarre oraz Rasha-Helena Whener. 22-latek z Francji przedstawił swoją wizję kolekcji koszul dla mężczyzn, stworzoną w całości z pomysłem „zwrotnego zakupu” do sklepu oraz reutylizacji. Z kolei Rasha-Helena, 25-letnia studentka z Niemiec, zaprezentowała swój pomysł na wykorzystanie wegańskiej i trwałej skóry w odzieży sportowej.

Źródło: materiały prasowe

Oryginalne rozwiązania oraz pionierskie pomysły to to, czego współczesny klient poszukuje. Dzięki DO School niezależni twórcy mają możliwość przekształcić swoje pomysły w rzeczywistość. Właśnie idee tego typu przyczyniają się do zmian na współczesnym rynku modowym.

Autor: Kaśka Michalak

PODZIEL SIĘ