REKLAMA

Frederick’s of Hollywood ogłasza upadłość

REKLAMA

Kupno poprzez wizyty w tradycyjnych butikach zmienia się na rzecz sklepów internetowych. Tego rodzaju światowy trend pozwala na przetrwanie tylko najbardziej innowacyjnym firmom, zaś reszta konkurencji zostaje likwidowana. Mając za największego rywala Victoria’s Secret ze swoją uskrzydloną armią, trzeba wiedzieć, że być może pora zmienić tor lub całkowicie wycofać się z rynku.

Frederick’s of Hollywood Group Inc. powiadomiła na swojej stronie internetowej, że zamyka wszystkie swoje dotychczasowe salony. Amerykańska firma notowana jest obecnie na mniej niż 50 milionów dolarów aktywów przy 100 milionach dolarów długów. Sprawa Frederick’s of Hollywood nie jest odosobnionym przypadkiem. Skutkiem wyparcia zwykłych sklepów przez internet jest bankructwo takich marek jak Delia, Dots czy Loehmann.

Upadłością firmy, założonej przez Fredericka Mellingera, zajmuje się obecnie amerykański sąd upadłościowy District of Delware w Wilmington (stan Karolina Północna).

Autor: Rafał Cała

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES