Eksplozja kolorów w wiosennym makijażu – Sephora Trend Report wiosna-lato 2017

136
Sephora Trend Report Wiosna 2017 - popołudnie z Gwiazdami, C.H. Arkadia, Warszawa, 2017.03.04; fot. Piotr Targosz / EPOKA

Coroczne wiosenne święto trendów już za nami. 3-5 marca w centrum handlowym Arkadia wizażyści z całego świata, którzy właśnie wrócili z New York Fashion Week przedstawiali trendy makijażowe na nadchodzący sezon. Podczas Sephora Trend Report marki takie jak Marc Jacobs Beauty, Make Up For Ever, Estée Lauder, Smashbox, Givenchy, Dior, Clinique, Sephora miały okazję zaprezentować looki, które będą królować wiosną i latem. Klienci Sephory mogli przetestować makijażowe nowinki na swoich twarzach u wizażystów danych marek.

Sephora Trend Report Wiosna 2017 – popołudnie z Gwiazdami, C.H. Arkadia, Warszawa, 2017.03.04; Fot. Pawel Luty / EPOKA

Jednym z trendów zaprezentowanym przez wizażystę z amerykańskiego Sephora Pro Team Jeffrey English jest mocny kolor na szczytach kości policzkowych, który był ostatnio wielokrotnie powielany na pokazach np. u Kenzo czy Chanel. Jednakże marką, która wypromowała technikę draping, czyli modelowania różem jest Marc Jacobs Beauty. Możemy w tym celu użyć różu Air Blush od Marc Jacobs, jednak Jeffrey do uzyskania takiego efektu użył pomadki w kolorze fuksji i następnie cienia w tym samym kolorze. Jest to zapewne świetna inspiracja do zabawy makijażem i każda z nas może dopasować intensywność koloru według swoich preferencji. Makijażysta Chris Sams, również z Sephora Pro Team, zaproponował ombre na ustach przy użyciu czerwonej i pomarańczowej szminki. Jest to świetna propozycja jeśli chcemy ożywić i przykuć uwagę do swego klasycznego makijażu ust. Kolejnym trendem, który przedstawił jest kobaltowa kreska. W tym sezonie stawiamy na excessive colors!!

Chris Sams – Sephora Trend Report Wiosna 2017 – popoludnie z Gwiazdami, C.H. Arkadia, Warszawa, 2017.03.04; fot. Piotr Targosz / EPOKA
Jeffrey English – Sephora Trend Report Wiosna 2017 – popoludnie z Gwiazdami, C.H. Arkadia, Warszawa, 2017.03.04; fot. Piotr Targosz / EPOKA

Marc Jacobs Beauty sprzedaje nam kilka niezastąpionych tricków prosto z bakcstage’u!  Yvonne Macinnis, czyli główna wizażystka marki wykorzystuje połączenie podkładu Re(marc)able i bazy kokosowej, które sprawia, że możemy uzyskać podkład o każdym kryciu i dodatkowo przedłużamy jego trwałość w bardzo szybki sposób. Marka stawia na wibrujący kolor, który możemy uzyskać dzięki nowym, matowym kredkom Highliner, które dzięki swojej wodoodpornej formule zostają na oku cały dzień i nie tylko – świetnie trzymają się też na linii wodnej. Opracowana przez Yvonne technika Undersmoke, czyli podkreślona linia wodna plus roztarta dolna powieka tworzą razem niesamowitą głębię. Kolorowe oko możemy dopełnić maskarami O!mega lash, które w tym sezonie Marc Jacobs wypuścił w odcieniach kobalowym, fioletowym i czerwonym.

Marc Jacobs Beauty – Sephora Trend Report Wiosna 2017 – popoludnie z Gwiazdami, C.H. Arkadia, Warszawa, 2017.03.04; fot. Piotr Targosz / EPOKA

Estée Lauder zaprezentowało naturalny look, kierując się zasadą „mniej znaczy więcej”. Patrick Lorentz uważa, że ważne jest to, aby znaleźć podkład o odpowiednim kryciu i kolorze, a dzięki temu skóra będzie wyglądać perfekcyjnie. Nowością tej marki jest Double Wear Cushion Stick z gąbeczką, którą możemy z łatwością umyć. Daje nam on bardzej naturalne wykończenie niż klasyczny Double Wear. Estée Lauder proponuje również wymieszanie dwóch kolorów pomadek tak, aby uzyskać swój indywidualny kolor. Patrick nakłada na górną i na dolną wargę inny kolor i każe modelce zacisnąć wargi i tym trickiem uzyskuje właśnie ten niepowtarzalny efekt.

Marka Givenchy zawsze robi makijaż szyty na miarę. Wizażysta tej marki proponuje nakładanie pudru Beauty Blenderem na sucho. Ponadto marka proponuje jak wydobyć emocje odpowiednim kolorem różu za pomocą psychologii koloru. Każdy kolor ma inny charakter: biały – lekkość, jasność, wrażliwość; pomarańcz – radość, słońce, żółty- koncentracja, refleks, róż – delikatność i czułość. Givenchy proponuje nałożyć róż również na powieki.

Make Up For Ever – Sephora Trend Report Wiosna 2017 – popoludnie z Gwiazdami, C.H. Arkadia, Warszawa, 2017.03.04; fot. Piotr Targosz / EPOKA
Smashbox – Sephora Trend Report Wiosna 2017 – popoludnie z Gwiazdami, C.H. Arkadia, Warszawa, 2017.03.04; fot. Piotr Targosz / EPOKA

Make up for ever i wizażysta Kike Peña Remacho prezentują nowy podkład Water Blend, dzięki któremu skóra jest naturalna, świetlista oraz pomadkę w płynie Aqua Lip, która nie klei się i utrzymuje na ustach bardzo długo. Kike podkreśla, że w tym sezonie będzie modny color blocking, czyli kontrastujące ze sobą zestawienie kolorów. Smashbox podobnie jak Make Up For Ever stawia na kolor czerwony na powiece bardziej w wersji glamour. Marka proponuje konturowanie za pomocą strobingu nową paletą rozświetlającą, która ukaże się już wkrótce.

Marka Dior prezentuje swój nowy produkt Lip sugar scrub, który utlenia się do naszego naturalnego koloru ust, podkreślając go i ponadto zmiękczając wargi. Natomiast Clinique przede wszystkim stawia na piękną skórę oraz rzęsy podkreślone najnowszą maskarą Lash Power, którą możemy zmyć ciepłą wodą. W marce Benefit królują delikatnie podkreślone brwi wyczesane do góry nowymi produktami.

Na pokazach pojawiły się również gwiazdy. Sephora zaprosiła do siebie między innymi: Jessicę Marcedes, Katarzynę Zielińską, Kamilę Szczawińską, Edytę Herbuś, Katarzynę Warnke, Marinę, Zofię Ślotałę, Helenę Norowicz, Agnieszkę Ścibior oraz Paulinę Krupińską. Niektóre z nich również prezentowały makijaż konkretnych marek.

Autor: Roksana Kruszewska