REKLAMA

Ekskluzywna relacja z pokazu BCBG Maxazria prosto w Los Angeles

REKLAMA

W miniony weekend słoneczna Kalifornia przyciągnęła do siebie nie tylko fanów plaży i entuzjastów surfowania, ale też ludzi kochających modę i sztukę. Nasze koleżanki, Sylwia i Ewelina z FASHIONLY, które mieszkają w Dolinie Krzemowej miały okazję obejrzeć pokazy kolekcji BCBG Maxazria Resort 2016 oraz Herve Leger w słynnej galerii Samuel Freeman w Los Angeles i zgodziły się opowiedzieć nam o swoich wrażeniach z tego wyjątkowego wydarzenia.

Impreza miała kameralny charakter, około stu zaproszonych gości mogło nacieszyć oko dziełami sztuki i porozmawiać z gwiazdami. Za wstęp do właściwego pokazu można uznać plejadę strojów BCBG i Herve Leger prezentowaną przez przybyłych gości i celebrytów, wśród których znaczna większość ubrana była w stroje tej marki. Galeria miała przewiewną przestrzeń oraz otwarty dach. Pogoda była idealna, a niebo przybierało niesamowitych kolorów.

Napotkani na pokazie goście to między innymi: piosenkarka Kelly Rowland (Destiny’s Child), ZZ Ward, Kilo Kish, Christen Press – amerykańka gwiazda piłki nożnej w lidze kobiet oraz aktorki: Veronica Justice, Amanda Crew, Annet Mahendru, Constance Wu, Serayah i Dania Ramirez. Pojawiły się też słynne amerykańskie blogerki – Marianna Hewitt, Aimee and Dani Song.

Sylwia Gorajek i Ewelina Villa wraz z Lubov
Sylwia Gorajek i Ewelina Villa wraz z Lubov

Lubov, dyrektor kreatywna marki BCBG rozpoczęła show krótkim, czarującym i humorystycznym wstępem na temat inspiracji kolekcji. Wtórowała jej muzyka w wykonaniu DJ Lady Sha i utalentowanego bębniarza, który dodawał energii oprawie muzycznej tego wieczoru. Pokaz otworzyła kolekcja Resort 2016. Modelki wychodziły z różnych stron i dumnie przechodziły przez korytarze, wzdłuż których usadzeni byli goście. Jak wspomniała Lubov, jej inspiracją do tej części kolekcji była Coco Fronsac, która zdobi malowane przez nią  twarze maskami. Modelki pojawiły się w sukienkach w stylu boho – koronkowych, jedwabnych, lekko luźnych kreacjach z kolorowymi nadrukami, które zostały połączone z luksusowymi skórami. Zamiast klasycznych sandałków wprowadzono małą niespodziankę jaką były płaskie, ciężkie kozaki.

Potem nadszedł czas na najbardziej oczekiwaną kolekcję Herve Leger na sezon wiosenny 2016. Modelki pojawiły się w charakterystycznych dla marki obcisłych sukienkach, które dokładnie dopasowują się do ciała i powodują, że wygląda się w nich niesamowicie kobieco. Tym razem dodano do nich ćwieki, kolorowe koraliki, cekiny i kamienie. Kolekcja jest przeznaczona dla pewnej siebie kobiety, o mocnym charakterze, która nie obawia się być seksowną i która upaja się spojrzeniami wodzących za nią wzrokiem obserwatorów.

Pomysł do tej kolekcji Lubov zaczerpnęła z tarcz wojowniczek, często tworzonych z kamieni naturalnych. Pod uwagę wzięła kwarc i agat w połączeniu z kolorami natury tj. beżu, różu, zieleni i szafirowym niebieskim. Niektóre sukienki wykończone były szyfonem od pasa w dół. Sukienka w stylu kokonu wystąpiła jedynie w wersji mini, Lubov nie chciala by były one zbyt ciężkie po wydłużeniu ich do kostek. Według nas to bardzo trafna decyzja.

Nowością były stroje kąpielowe w stylu kokonu, bardzo kobiece i wyszczuplające, w niesamowitych kolorach z odważnymi wycięciami.

Atmosfera była bardzo gorąca, podczas pokazu wyraźnie dało się odczuć zachwyt nad kolekcją. Pokaz mody zakończył się różnorakimi drinkami, przekąskami oraz toną niesamowitych zdjęć.

Czekamy na kolejną odsłonę BCBG na Fashion Week we wrześniu w Nowym Yorku. Zaproszenie od Lubbov już mamy!

Relacja Eweliny Villa i Sylwii Górajek

Fashionly LogoFASHIONLY to sklep internetowy oferujący produkty od znanych kreatorów mody promowane przez światowe sławy takie jak Kate Moss, Victoria Beckham, Jennifer Lopez, Paris Hilton, Sarah Jessica Parker i inne. Większość oferty to rzadkie okazy z nawiększych światowych wybiegów, które natychmiast były rozchwytywane i zostały wyprzedane na całym świecie. W FASHIONLY można je znaleźć do 70% taniej.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES