Duże zmiany kadrowe w Marquard Media. Kossman odchodzi ze stanowiska

Grupa Marquard w Polsce zrzesza wiele popularnych tytułów, w tym te dotyczące mody. “Harpers Bazaar”, “JOY”, “Hot Moda” czy “Cosmopolitan” to najpoczytniejsze z nich, a dzięki zmianom kadrowym może czekać je rewolucja.

Jak donosi portal Wirtualne Media, Iwonę Kossmann na stanowisku prezesa zastąpi Zsuzsanna Óhidi, dyrektor zarządzająca węgierskim oddziałem – z firmą związana od blisko 14 lat. Jakie są jej plany wobec polskiej filii?

Największe międzynarodowe oraz lokalne brandy, wysokiej jakości kontent na wszystkich powiązanych platformach – obsługiwanych i prowadzonych przez najbardziej utalentowanych i nastawionych na innowację ludzi tego biznesu to czynniki, na których opieramy się we wszystkich oddziałach Marquard Media. Czekam z niecierpliwością na współpracę z polskim zespołem w tworzeniu ciekawego, miarodajnego kontentu premium dla określonej grupy docelowej, jak również na dostarczanie naszym partnerom kreatywnych, złożonych i zintegrowanych rozwiązań komunikacji – deklaruje Zsuzsanna Óhidi.

>>>Czytaj również: Monika Kapłan po kilku latach przerwy wraca do LPP

Pełen optymizmu i pozytywnych uczuć jest także Juerg Marquard – założyciel i przewodniczący rady nadzorczej Grupy Marquard Media. Cieszę się ze zmian w organizacji. Bijan ma ogromne doświadczenie w zarządzaniu biznesem związanym z digital media i sportem w Europie i USA. Zsuzsanna kieruje wysoko dochodową organizacją na Węgrzech. Jest to ważny krok w długiej historii Grupy Marquard Media w kontekście monetyzacji i digitalizacji spółek – mówi.

Zmiany kadrowe to część nowej strategii wydawnictwa, w ramach której rozpoczynają szersze działanie związane z wydawaniem magazynów premium i segmentu online. Jeszcze kilka tygodni temu pisaliśmy o tym, że Justyna Duszyńska, współwłaścicielka portalu FashionPost objęła stanowisko Dyrektor ds. Sprzedaży, aby potem wciągnąć swój portal w portfolio promocyjne grupy.

Marquard od wielu lat udowadnia, że doskonale wyczuwa i realizuje trendy. Połączenie prasy tradycyjnej i online, nowe rynki, digitalizacja – to strategiczny miks, który ma przynieść wydawnictwu większy sukces. Czy nie jest za późno?

Autor: Kaśka Michalik

Newsletter

FASHION BIZNES