Druga edycja GGC LAB w Warszawie – tym razem GeekGoesChic przygląda się retailowi

167

W weekend, 6-8 kwietnia w Campus Warsaw odbędzie się GGC LAB – hackathon modowy poświęcony sprzedaży w branży fashion. Zapisy trwają do 2 kwietnia.

Sprzedaż w branży modowej nigdy nie była tak skomplikowana. Marki mają do dyspozycji online, offline i cały czas muszą zastanawiać się w jaki sposób połączyć te dwa światy. Do tego dochodzi bezprecedensowo duża konkurencja, w tym ze strony ogromnych, globalnych korporacji. Właśnie dlatego małe i średnie marki muszą być bardziej zwinne i lepiej wykorzystywać nowe technologie. I między innymi to właśnie dlatego GeekGoesChic (odpowiedzialne za GGC Fash&Tech) organizuje w dniach 6-8 kwietnia (w Campus Warsaw) GGC LAB: Retail – hackathon modowy poświęcony handlowi online. FashionBiznes jest patronem tego przedsięwzięcia.

>>> Przeczytaj również: Jak powstawały największe tygodnie mody?

Wydarzenie będzie trwało cały weekend i zakończy się Demo Day, podczas którego uczestnicy będą prezentować swoje prototypy i pomysły na biznes modowy. Najlepsze projekty mogą wygrać nagrody (w tym 2000 zł jako nagroda główną). Wydarzenie wspierane jest przez PayPal, Burda International Poland, Google, Campus Warsaw, hub:raum, Instytut Prawa Mody, Cargo by OWEE i poprzedzać będzie część konferencyjna, która dotyczyć będzie sprzedaży w dobie nowych technologii.

GGC LAB jest (jak zawsze) darmowe, aby wziąć udział należy się zarejestrować:

https://goo.gl/forms/FxUyMaPrpu3VPY2y1

Rejestracja na część konferencyjną będzie odbywać się osobno, więcej informacji znajdziecie pod linkiem: facebook.com/events/1032778713526639/

O GeekGoesChic:

GeekGoesChic to inicjatywa, założona przez Kasię Gola, która łączy modę z nowymi technologiami zarówno w świecie online, jak i offline. Powstała w 2011 jako projekt „po godzinach” (blog), aby w 2015 stać się pracą na pełnym etacie. Organizując spotkania, jak do tej pory GGC Fash&Tech a teraz GGC LAB – budujemy i rozwijamy społeczność, której celem jest wzmocnienie rynku modowego poprzez nowe technologie i stworzenie nowych produktów i modeli biznesowych na pograniczu branż fashion, tech i pokrewnych.

Bio Kasi Gola:

Kasia Gola – researcherka oraz strateżka działań biznesowych i marketingowych w branży modowej, przy użyciu nowych technologii.  Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Teen Vogue Fashion University w Nowym Jorku.  Współzałożycielka Flowbox.io, założycielka i twórczyni nominowanego do WGSN Global Fashion Awards bloga GeekGoesChic.Co, poświęconego obecności i wykorzystywaniu nowych technologii w modzie. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour,  w kategorii Online.  Inicjatorka i organizatorka spotkań modowo-technologicznych GGC Fash&Tech i GGC LAB. Fanka amerykańskiego „Vogue’a”. Gym freak.

 

PODZIEL SIĘ