REKLAMA

Dlaczego kosmetyki Kylie Jenner znalazły się pod kontrolą Biura Praw Konsumenta

REKLAMA

Kylie Cosmetics jeszcze niedawno zasługiwała na szkolną jedynkę od amerykańskiego Biura Praw Konsumenta. I ją dostała. Po głośnej aferze w mediach organizacja zmieniła notę „bez oceny”. Jak wynika z wpisu Kylie na jej Instagramie za celebrytką wstawili się jej fani, którzy mocno protestowali przeciwko tak surowemu potraktowaniu Jenner: sprzedałam miliony błyszczków do ust, które zostały wysłane do klientów we właściwym czasie. Jestem zmęczona negatywnymi komentarzami na temat mojego biznesu. Jestem dumna ze swojej firmy i zrobię wszystko, aby ją chronić i ulepszać każdego dnia.

Źródło: bbb.org
Źródło: Instagram

Agencja otrzymała 134 skargi na firmę Kylie Cosmetics, 70 z nich dotyczyły wysyłki, a 55 obsługi klienta. 6 z 7 komentarzy na temat produktu na stronie The Better Business Bureau  jest negatywna.

Użytkownik @lauraleewatts napisał: Twoja firma dostała tak niską notę nie dlatego, że ludzie się mszczą na Tobie i Twoim biznesie. Twoja firma ma problem z obsługą klienta i pobiera drogie opłaty za przesyłkę.

Screen Shot 2016-07-07 at 8.44.46 AM
Źródło: BBB.org

BBB wszczęło postępowanie. Firma tłumaczyła, że problemy wynikają z faktu, że produkt jest pożądany, a opakowania mocno rozpoznawane. Złodzieje przesyłek nie próżnują. Przedstawiciele Kylie Cosmetics zobowiązali się przedsięwziąć wszelkie kroki, aby poprawić swój wizerunek, ale przede wszystkim zrekompensować straty klientkom.

To już kolejna afera związana z marką Kylie Cosmetics. Dwa miesiące temu słynny Youtuber – Jeffree Star publicznie skrytykował aplikator błyszczków firmy Kylie, a następnie Stephanie Nicole, blogerka specjalizująca się w segmencie beauty wspomniała w swoim wpisie o rażąco podobnym zestawie do tego, który do tej pory oferował tańszy ColourPop. Kylie Cosmetics zdradza jednak, iż skład chemiczny ich produktu jest autorski i nie przypomina tego oferowanego przez inne firmy.

Pomimo negatywnych komentarzy, Kylie Cosmetics wcale nie narzeka na brak zainteresowania. Wręcz przeciwnie. Każda nowa linia oferowana na stronie KylieCosmetics.com czy reklamowana na Snapchacie wyprzedaje się od razu. A na samym Instagramie jest ich ponad 5 milionów. Siła influencerki jest nie do przecenienia.

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES