REKLAMA

Dlaczego kolekcja Kendall + Kylie odniesie sukces

REKLAMA

Moda jest pełna siostrzanych kolaboracji: podziwialiśmy już kolekcje zaprojektowane przez: Mary Kate i Ashley Olsen, Poppy i Carę Delevingne, Paris i Nicky Hilton, Simone i Nicky Zimmermann, Beyoncé i Solange Knowles i tak dalej. Teraz przyszła kolej na Kendall i Kylie w wiosennej odsłonie na 2016 rok, pod mało zaskakującym tytułem “Kendall + Kylie”.

Czy i tym razem ten duet odniesie sukces? Wystarczy, ze weźmiemy pod uwagę zasięg kont na Instagramie rodziny Kardashianów/ Jennerów, a jest to łącznie ponad 72 milionów fanów. Przedsięwzięcie Kendall i Kylie to współczesna linia nie tylko ubrań, ale również obuwia, w dość przystępnych kwotach (na warunki USA): wszystko poniżej 250 dolarów. W kolekcji znalazły się dżinsy, kombinezony, płaszcze, stroje kąpielowe i wiele innych propozycji.

Siostry miały okazję przetestować swoje możliwości i zapotrzebowanie na ich pomysły we wcześniejszych projektach z Top Shop czy PacSun. Kolekcja dla brytyjskiej marki była jeszcze tańsza, bo poniżej 150 dolarów, i odzwierciedlała wizerunek typowej dziewczyny z Kalifornii, czyli dziecka kwiatów lubującego się w kwiecistych wzorach i lekkich materiałach (podobnie jak projekt z amerykańskim PacSun). Tym razem Kendall i Kylie odsłaniają swoją nieco dojrzalszą naturę: z jednej strony elegancką, a z drugiej streetwearową.

 

 

Kendall Kyle Line, Fot. Donato Sardella
Kendall Kyle Line, Fot. Donato Sardella

Wyraźnie stawia się na ilość sprzedanych rzeczy. Idąc za filozofią matki – Kris Jenner, kolekcja “Kendall + Kylie” ma dotrzeć do większej ilości fanów: Dajmy naszym fanom możliwość dotarcia do tych nie tylko pięknych rzeczy, ale też takich, na które będzie ich stać.

No cóż, za chwilę Instagram będzie pełen selfies dziewczyn, które pozują w rzeczach od swoich idolek. Mając taką rzeszę fanów, czy potrzebny jest jeszcze jakikolwiek marketing? PR już dawno zadziałał.

Autor: Urszula Wiszowata

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES