REKLAMA

Czy nasze postanowienia noworoczne przełożyły się na wzrost sprzedaży polskich marek sportowych?

REKLAMA
REKLAMA

Jak reagują marki?

 Jak zatem można zaobserwować na przykładzie dwóch popularnych marek, postanowienia noworoczne znalazły swoje odzwierciedlenie w styczniowej sprzedaży. Firmy wykorzystują dobrą passę oraz zauważają cały czas rosnące zainteresowanie sportem, nowymi dziedzinami i zdrowym stylem życia w porównaniu do analogicznych miesięcy poprzedniego roku. Marki reagują na potrzeby swoich klientek i to właśnie to działa tak bardzo na ich korzyść. Jak dodaje Malina:

Wraz ze wzrostem sprzedaży obserwujemy dużą zmianę w porównaniu z zeszłym rokiem. Coraz więcej jest świadomych klientek, które nie tylko chcą ładnie wyglądać, ale zależy im na jakości wykonania oraz trzymania i prawidłowo dobranym rozmiarze. To właśnie z myślą o nich powstały dwa nowe rozmiary: MINI (dla #muuvgirls poniżej 164 cm) oraz BIG CUP (dla #muuvgirls z dużą miseczką, a małym obwodem pod biustem).

Jak zatem widać, nasze postanowienia noworoczne przyniosły korzyści nie tylko nam samym, ale także segmentowi odzieży sportowej. Zasada win-win została tu osiągnięta, o ile sami wytrzymamy w naszych zobowiązaniach wobec siebie. W końcu nie mamy już wymówki, (jak jeszcze kilka lat wcześniej), że nie możemy znaleźć odpowiedniego ubrania do ćwiczeń.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES