REKLAMA

Jak platforma zakupowa podbiła Festiwal Coachella

REKLAMA
REKLAMA

Festiwal Coachella to zdecydowanie jedno z najgorętszych wydarzeń w roku. Fani muzyki, mody oraz wszyscy, którzy pragną być wpływowi i rozpoznawalni, w kwietniu przylatują do słonecznej Kalifornii, by cieszyć się klimatem kultowego festiwalu. Jest to także wyjątkowy czas dla innej grupy zainteresowanych. Specjaliści od marketingu i reklamy, na myśl o Coachelli zacierają ręce i szykują strategie, które mają przynieść ogromne zyski.

Festiwal Coachella stał się jednym z największych muzycznych wydarzeń na świecie. Na kalifornijskie wydarzenie co roku przybywają tłumy influencerów, gwiazdy ze świata mody, filmu i blogosfery. Każdy z wpływowych uczestników festiwalu dzieli się wrażeniami na swoich kanałach społecznościowych, a przede wszystkim na Instagramie. Tutaj pojawia się okazja dla marek, którą odpowiednio wykorzystała platforma zakupowa Revolve.

Źródło: www.guestofguest.com

Revolve skorzystało z szaleństwa wokół festiwalu Coachella, jak nikt inny. Platforma zakupowa stworzyła swój własny mini-festiwal w posiadłości Merv Griffin w La Quinta w Kalifornii. Konkurencja dla Coachelii była duża, bo głośne nazwiska muzyków zawitały na scenie Revolve Festiwal. Wystąpili m. in. Snoop Dogg, Rick Ross, A$AP Rocky oraz Chance the Rapper.

Najważniejszym krokiem ze strony Revolve było jednak zaproszenie influencerów, którzy wpływają na wzrost sprzedaży skuteczniej niż jakakolwiek strategia marketingowa. Ponad dziewięćdziesiąt wpływowych nazwisk z czternastu różnych krajów, zakwaterowano w “Hotel Revolve” w Palm Springs. Wśród długiej listy nazwisk można wymienić Kendall Jenner, Gigi Hadid, Emily Ratajkowski czy gwiazdy serialu Riverdale.

>>>Przeczytaj również: Jak mieszka Cara Delevingne? Modelka pochwaliła się swoim nowym mieszkaniem

Oprócz zaproszonych gości, Revolve wystylizowało 450 influencerów, którzy bawili się na festiwalu, dokumentując każdą stylizację i publikując zdjęcia w mediach społecznościowych. Użytkownikom Instagrama trudno było nie zauważyć, że na rozgrzanych polach w Kalifornii rozgrywa się wydarzenie sezonu. Influencerzy publikowali kilkanaście zdjęć dziennie, nie wspominając o InstaStory, które w niektórych przypadkach osiągały czas pełnometrażowych filmów.

Źródło: www.footwearnews.com

Od Palm Springs po Indio, wszędzie gdzie spojrzałam, spotykałam skąpo ubrane kobiety, w pełni zaangażowane w sesje fotograficzne – opisuje zdarzenie dziennikarka Dhani Mau. Na Revolve Festiwal nie dało się stać w jednym miejscu przez pięć minut, żeby ktoś nie poprosił cię o zrobienie mu zdjęcia czy nagrania filmiku. Ludzie ustawiali się w kolejkach, by zrobić sobie zdjęcie przy najbardziej “instagramowych” spotach – dodaje Mau.

Największe zainteresowanie wśród influencerów wywołała karuzela, którą Revolve wynajęło na tę okazję z ranczo Neverland należącego niegdyś do Micheala Jacksona. Jeśli miałaby odbyć się konferencja dla influencerów, właśnie tak bym ją sobie wyobraziła – powiedziała dziennikarka.

Źródło: www.popsugar.com

Świat mody zadaje sobie pytanie: gdzie zmierza marketing i promocja? Czym jeszcze zaskoczą nas koncerny modowe, gdy wydaje się, że Revolve zrobiło to w każdy możliwy sposób? Odpowiedzią z pewnością będą wyniki sprzedaży Revolve, obserwowane w nadchodzących tygodniach.

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES