CHANEL i Farfetch łączą siły, aby podnieść jakość usług w handlu detalicznym

CHANEL i Farfetch zdecydowali się na długoterminową współpracę, aby wspólnie opracować szereg cyfrowych projektów, mających zastosowanie w przestrzeniach butików oraz poza nimi. Jest to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie w branży handlu luksusowego.

Marki od kilku miesięcy pracowały nad tym, jak połączyć wiedzę CHANEL na temat luksusowego handlu detalicznego i jej nienaganną obsługę klienta z doświadczeniem Farfetch w dziedzinie innowacji cyfrowych i technologicznych. Firmy cechuje podobna wizja przyszłości handlu detalicznego. Ich przedstawiciele wierzą, że dzisiejsza technologia pozwala na osiągnięcie maksymalnie spersonalizowanego podejścia do klienta. Dotyczy to zarówno świata rzeczywistego, jak i wirtualnego, a także połączenie tych dwóch – na pozór odległych – środowisk.

Komentarze przedstawicieli

Jose Neves, założyciel i dyrektor generalny Farfetch, powiedział: To prawdziwy zaszczyt móc współpracować z CHANEL. Obraliśmy za cel przyspieszenie rozwoju inicjatyw opartych na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych. Zapewnią one marce utrzymanie wiodącej pozycji w handlu detalicznym i podniosą już doskonały poziom obsługi klientów. Wierzymy, że przyszłość luksusowego handlu detalicznego zależy od pracy nad ciągłym wzrostem satysfakcji klienta – zarówno online, jak i offline. Nazywamy tę wizję “rozszerzoną wersją handlu” – polega ona na połączeniu magii butiku stacjonarnego z zaletami usług internetowych i cyfrowych. Inwestujemy w analizę oczekiwań klientów oraz różnego rodzaju rozwiązania technologiczne więcej niż ktokolwiek inny. Wszystko po to, aby móc tę wizję wprowadzić w życie.

Bruno Pavlovsky, prezes sektora mody w CHANEL, skomentował wydarzenie w następujący sposób: Jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do tej współpracy i z niecierpliwością czekamy na wdrożenie pierwszych kroków w naszych projektach. Chcemy zaoferować klientom możliwość doświadczania wartości marki, a także prezentować jej autentyczność i unikatowość. Jesteśmy przekonani, że technologia cyfrowa nigdy nie zastąpi możliwości wejścia do przymierzalni i obcowania z ubraniem. Jednocześnie wierzymy, że innowacyjna technologia Farfetch pomoże nam osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedaży dzięki połączeniu usług online z realnym kontaktem z marką w butikach.

Newsletter

FASHION BIZNES