REKLAMA

CCC zmieni oblicze swoich salonów

REKLAMA
REKLAMA

Temat visual merchandisingu nie ominął jednej z największych spółek giełdowych w Polsce. Firma CCC wdraża nowy koncept sklepów. 

Salony CCC od dawna prosiły się o nowy look. Słaba witryna, bardzo podstawowe wnętrze i średnio wyeksponowane modele butów nie są zachęcające do zakupu. Ma się to już wkrótce zmienić.

Aktualnie prowadzimy prace nad wdrażaniem nowego konceptu naszych sklepów. To całkiem nowa jakość, zupełnie inny wygląd – mówi w rozmowie z “Retailnet” Karol Semik, dyrektor ds. rozwoju sieci CCC.

W salonach mają się pojawić ekrany LED, a sama przestrzeń ma być podzielona na pokoje, czyli sekcje m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów.

W nowym koncepcie funkcjonuje już ponad 40 sklepów, głównie za granicą. Docelowo zmiany będą dotyczyć całej sieci.

Poprosiliśmy eksperta ds. visual merchandisingu o opinię na temat nowych sklepów CCC:

Ta koncepcja sklepu o charakterze loftowym jest zdecydowanie lepsza, świeża i nowoczesna otwarty sufit i ciekawe żyrandole tworzą w sklepie dobry klimatBardzo atrakcyjne jest połączenie naturalnego drewna ze biało- złotymi żyrandolami. Dobrze wnętrzu robią podświetlane wyświetlacze POS. To czego bardzo mi brakuje w tym wnętrzu to przemyślanej koncepcji na aranżacje witryn. Takie sklepy jak Eco, Geox czy Timberland mają wyraźnie wypracowaną koncepcję. Brakuje mi w tym sklepie koncepcji na połączenie sprzedaży offline z online, które powinny się przenikać. Dagmara Habiera

nowy koncept salonów CCC 8

nowy koncept salonów CCC 8

nowy koncept salonów CCC 8

nowy koncept salonów CCC 8

nowy koncept salonów CCC 8Autor: Ula Wiszowata

Tagi

CCC

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES