REKLAMA

Cara Delevingne i PUMA w cyklu inspirujących filmów dokumentalnych „DO YOU”

REKLAMA
Cara Delevingne i PUMA ponownie łączą siły, tym razem w ramach dokumentalnych filmów pod hasłem “DO YOU”. Cykl jednoczy wokół idei kobiety z całego świata, które spełniają się w różnych dziedzinach. 

Marka PUMA inspiruje kobiety na całym świecie, żeby żyły w zgodzie ze sobą. Z tego powodu raz jeszcze łączy siły z Carą Delevingne i oficjalnie prezentuje długo wyczekiwany cykl dokumentalny pod hasłem „DO YOU”. Premiera miała miejsce w londyńskim Central Saint Martins College. Cara spędziła ostatnie miesiące na poszukiwaniu i nawiązywaniu dialogu z kobietami z wyjątkowymi historiami, rozważając wspólnie sposoby na zmianę i ulepszenie naszego świata ze swojego punktu widzenia. Ramię w ramię z PUMĄ stworzyła dokumentalny cykl składający się z 4 krótkich filmów, nie bojąc się poruszyć ważnych tematów – od wyzwań i siły młodości, po poezję, problem prześladowania i samoobronę.

Założeniem kampanii „DO YOU” jest wspierać i zachęcać kobiety ze wszystkich krajów, by z nieustraszonym sercem skupiały się na swoich mocnych stronach i zdobywały świat. Każdy zasługuje, by jego głos został usłyszany, podobnie jak każdy ma prawo odmienić swoje życie oraz życie tych dookoła siebie.

>>>Czytaj również: MARKETING: Jak dobra współpraca i nazwisko wpływa na sprzedaż

Sama Cara mówi, że: To jedno z najbardziej niezwykłych doświadczeń w moim życiu – było absolutnie przełomowe. Tym, co najbardziej wywarło na mnie wrażenie były te młode kobiety, ich historie, zobaczenie, z czym się zmagają.
PUMA we współpracy z Carą zaprojektowała również dwa rodzaje unikalnych sznurówek, które będą dostępne od 27 lipca w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Dochód ze sprzedaży modeli z linii „DO YOU” Basket Heart zostanie przekazany dla UNHCR, organizacji szczególnie bliskiej sercu Cary,  z którą pracowała przy okazji swojej pierwszej podróży do Ugandy w roli wolontariusza.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES