REKLAMA

Księżniczka popu twarzą kampanii KENZO

REKLAMA

Gwiazda lat dziewięćdziesiątych, Britney Spears, została twarzą najnowszej kampanii KENZO – Memento No 2. Kolekcja pełna florystycznych printów, odważnych połączeń kolorystycznych i denimu w energicznych ruchach uchwycona została na Spears. 

Źródło: Facebook/KENZO

To nie pierwsza styczność piosenkarki ze światem mody. Księżniczka popu współpracowała wcześniej z innymi markami, stworzyła też linię bielizny, ale jeszcze nigdy nie została zaangażowana przez markę luksusową.

>>> KENZO x INGLOT: Jak wygląda praca przy największych pokazach mody?

Jestem niezwykle podekscytowana, że mogę być częścią najnowszej kampanii Kenzo – podzieliła się ze swoimi fanami na Instagramie. Zdjęcia do kampanii wykonał Peter Lindbergh, a sesja odbyła się w Paryżu.

Zobaczcie zajawkę.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=Ift_HudH6NA

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES