REKLAMA

BMW – oblicze marki jakiej nie znacie

REKLAMA

Od blisko czterdziestu lat, ekskluzywna marka samochodowa BMW tworzy perfekcyjny duet ze sztuką. Projekt BMW Art Car collection narodził się z inicjatywy francuskiego kierowcy rajdowego Hervé Poulain w 1975 roku.

źródło: www.bmwartcarcollection.com
źródło: www.bmwartcarcollection.com

Niemiecki dealer zaprasza do współpracy światowej sławy artystów, których zadaniem jest stworzenie samochodu „innego niż wszystkie”. Dotychczas, siedemnastu mistrzów wzięło udział w programie, między innymi: Andy Warhol. Poniżej prezentujemy jego wykonanie.

źródło: www.bmwartcarcollection.com
źródło: www.bmwartcarcollection.com

Interpretacja tematu jest dowolna, jednakże na autach dominują wariacje wykonane lakierem. Mobilne dzieła sztuki muszą spełniać jeden warunek – muszą być dopuszczone do ruchu ulicznego.

źródło: www.bmwartcarcollection.com
źródło: www.bmwartcarcollection.com

Do osiemnastej edycji przedsięwzięcia BMW Art Car została zaproszona chińska artystka Cao Fei o bujnej wyobraźni. Jej wizje stają się rzeczywistymi projektami.
Natomiast, do kolejnej odsłony oryginalnej idei, poproszono pioniera a także wizjonera amerykańskiej sceny artystycznej, Johna Baldessariego po którym można spodziewać się… niespodziewanego.
Jest to wyjątkowa edycja kultowego projektu, ponieważ łączy dwa pokolenia: najmłodsze oraz najstarsze. 37-letnią Chinkę i 84-letniego Amerykanina.

źródło: www.buro247.com
źródło: www.buro247.com

Para artystów zaprezentuje swoje wizje na modelu samochodu BMW M6GT3 w 2017 roku.

Autor: Alicja Szablewska

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES