Adidas x Boiler Room w Warszawie. Gdy przeszłość dogania przyszłość

Niezwykłe buty zaprezentowane w niezwykły sposób. Mowa o polskiej premierze sneakersów NMD. Z tej okazji Adidas zaprosił do współpracy Boiler Room. 

To była noc, w której przeszłość przenikała się z przyszłością. W miniony piątek hip-hopowe brzmienia i rymy wypełniły dawny klub 55 w Pałacu Kultury i Nauki. Podczas wyjątkowego wydarzenia Adidas Originals x Boiler Room NMD_PAST EMPOWERS FUTURE mikrofon dzieliły różne pokolenia artystów, których znamy między innymi z kultowych kawałków sprzed kilkunastu lat. Na scenie pojawili się: Sokół, Pezet, topowe aktualne formacje PRO8L3M, Rasmentalism i wschodzący talent Otsochodzi.

adidas-boiler-room-5

Dawne Piątki ożyły na nowo! Nie przez przypadek niepowtarzalny i jedyny tego typu event odbył się w nieistniejącym już dzisiaj klubie. Line-up również nie był dziełem przypadku. Imprezie przyświecało bowiem hasło PAST EMPOWERS FUTURE, które odzwierciedla tegoroczne działania Adidas Originals. Marka nieustannie prezentuje nowoczesne rozwiązania i technologie, jednocześnie pozostając wierną swojemu dziedzictwu i historii.

adidas x Boiler Room, Fot. mat. prasowe
adidas x Boiler Room, Fot. mat. prasowe

W świecie NMD

NMD to najmłodszy model buta w rodzinie Adidas Originals. Od daty premiery, która miała miejsce w grudniu 2015 roku, stał się jednym z najbardziej pożądanych sneakerów na świecie. Podczas piątkowego wydarzenia Adidas zaprezentował go w kilku odsłonach. Pierwszą z nich były modele NMD, które dzień później trafiły do sprzedaży. Gwoździem programu były jednak customowo zaprojektowane NMD, za które odpowiadali Zulu Kuki oraz Kuba Feldzensztajn. Inspiracją do stworzenia serii jednego z najpopularniejszych modeli buta Adidas Originals była estetyka marek streetwearowych z całego świata, między innymi: Alpha Industries, Gosha Rubchinskiy, Backyard Cartel, 1991 International, Intruz, MISBHV czy Femi Pleasure.

„Model NMD podbił serca i nogi wielu osób. W tym i moje. Dlatego też pomyślałem, że ciekawie będzie ubrać bryłę tego modelu w cechy charakterystyczne marek, które darzę szacunkiem i moim zdaniem idealnie wpasowują się w wizję adidasa związaną z miejskim nomadem” – mówi Kuki. 

adidas x Boiler Room, Fot. mat. prasowe
adidas x Boiler Room, Fot. mat. prasowe

„Perspektywa stworzenia niejednej, a kilku bardzo różnych wersji jednego modelu była całkowicie nowym wyzwaniem. Tym bardziej, że projekty nie ograniczały się jedynie do malowania, wliczając w to między innymi cięcie cholewki NMD, wszywanie elementów czy wgrzewanie nadruków” – dodaje Kuba, który odpowiadał za techniczne wykonanie customów. 

Liczba wejściówek na event była ograniczona. Można je było zdobyć w konkursach organizowanych przez wybrane media oraz za pośrednictwem dedykowanej wydarzeniu stronie internetowej. Ostatecznie na piątkowej imprezie bawiło się ponad 350 osób! W tym także i nasza redakcja.

W trakcie eventu, tradycyjnie dla koncertów współorganizowanych przez Boiler Room, odbył się live streaming. Nagrania dokumentujące wydarzenia z imprezy można znaleźć na: https://www.boilerroom.tv/pastempowersfuture.

Newsletter

FASHION BIZNES