REKLAMA

56% wzrost sprzedaży Grupy HubStyle w I kwartale

REKLAMA

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych takich jak Sugarfree, Cardio Bunny, Freakylicks, Kregelman, Emente w I kwartale 2016 r. koncentrował się na dynamicznym wzroście skali biznesu – do wprowadzenia przygotowano dwa nowe koncepty modowe, wzmocniono obszar IT oraz logistykę. Przychody netto ze sprzedaży w pierwszych trzech miesiącach roku 2016 r. wzrosły o 56 proc. 

W I kwartale 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała 4 644 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wobec 2 982 tys. zł przed rokiem. Ze względu na istotne nakłady związane z wdrażaniem kolejnych dwóch konceptów modowych, uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi, a także wdrożeniem systemu ERP, w I kwartale Grupa poniosła 848 tys. zł straty wobec 213 tys. zł straty zeszłorocznej. Poniesione wydatki mają na celu przygotowanie Grupy do intensywnego rozwoju w kolejnych kwartałach.

Jesteśmy na ważnym etapie rozwoju, który jest kluczowy z punktu widzenia przygotowania  Grupy do dalszych, dynamicznych wzrostów. Poniesione w pierwszym kwartale nakłady umożliwiają nam rozwój skalowalnej infrastruktury i wzmocnienie logistyki  – mówi Wiktor Dymecki, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy HubStyle SA.

Źródło: money.pl
Źródło: money.pl

Pierwsze trzy miesiące 2016 r. były okresem przygotowań do wprowadzenia kolejnych dwóch konceptów modowych. Opracowana została kompleksowa strategia marketingowa, prowadzone były działania związane z przygotowaniem kanałów sprzedaży nowych brandów. Już w II kwartale HubStyle wprowadził dwie nowe marki: Kragelman – pierwszy męski brand w portfolio – oraz Freakylicks, skierowany do młodych kobiet brand mody ulicznej.

Po wdrożeniu w ostatnich tygodniach dwóch nowych marek nasze portfolio jest kompletne. Uruchomione pod koniec 2015 r. Cardio Bunny już po trzech miesiącach osiągnęło poziom sprzedaży zapewniający rentowność operacyjną, dobrze radzi sobie Sugarfree – nasz najbardziej rozwinięty koncept. Pracujemy nad doprowadzeniem do rentowności naszych nowych brandów – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A.

W I kwartale 2016 r. Grupa prowadziła również prace związane z uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi, a także z wdrożeniem systemu ERP. Wszystkie wydatki związane z opracowaniem nowych rozwiązań dedykowanych segmentowi odzieżowemu zostały potraktowane jako koszty operacyjne i wpłynęły na obniżenie wyniku w I kwartale 2016 r. Obecnie portfolio HubStyle jest kompletne, a Grupa koncentruje się na dynamicznym wzroście skali biznesu już działających marek odzieżowych.


O Grupie:

Grupa HubStyle to nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Jesteśmy dynamiczną spółką, która z roku na rok odnotowuje wzrost udziału w rynku, stwarzając tym samym coraz to lepsze perspektywy dla naszych akcjonariuszy. HubStyle koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Nasz zespół składa się wyłącznie z profesjonalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby HubStyle utrzymała pozycję lidera rynkowego oraz kontynuowała swój rozwój.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES