4F projektuje kolekcje olimpijskie już dla pięciu krajów świata

REKLAMA

OTCF, właściciel marki 4F, działa na naszym rynku zupełnie inaczej niż większość polskich firm odzieżowych. To nie blichtr, sesje zdjęciowe ani gwiazdy grają pierwsze skrzypce, a funkcjonalność produktu i godne reprezentowanie sportowców na zawodach. Pracę zespołu 4F docenia dziś już 5 komitetów olimpijskich: polski, serbski, chorwacki, łotewski i grecki.

Współpraca marki 4F i Polskiego Komitetu Olimpijskiego rozpoczęła się w roku 2008. Od tego czasu projektanci OTCF opracowują indywidualne kolekcje, dostosowane do oczekiwań polskich sportowców. Symbioza sportu z biznesem nie jest przypadkowa. Każdy z tych światów wnosi do współpracy wyjątkowe wartości. Sport to zdrowa, bezpieczna dziedzina życia, budząca pozytywne emocje. A biznes? Jego dynamika, podążanie za innowacjami, to działania, z których sport może czerpać – mówi Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego. To naprawdę nadzwyczajna sytuacja. Polska marka ubiera naszą reprezentację i jesteśmy z tego bardzo dumni. Elastyczność, dostosowanie się firmy OTCF do potrzeb sportowców to postawa, którą doceniamy i dlatego nasza współpraca trwa już prawie dziesięć lat – dodaje Kraśnicki.

 

Nad kolekcją na igrzyska PyeongChang 2018 pracowało kilkudziesięciu projektantów pod kierownictwem artystycznym Ranity Sobańskiej i we współpracy PKOL.

Zapraszamy do wspólnego kibicowania biało-czerwonym już 9 lutego 2018 roku #JesteśmyJednąDrużyną

Newsletter

FASHION BIZNES